nureella Nurbasar ben yaptırdım toplamda yanlış hatırlamıyorsam 3 kere kan alıyolar açlık tokluğa bakıyolar işte ilk alıyolar kanı sonra sana gazoz gibi bisi veriyo içiyosun bitiriyosn bittikten sonra bidaha kan veriyosun bi kac saat sonra son kez daha