29 unda 2 ay olacak kürtaj olalı hala adet olmadım. Kürtajın 10. Günü gittiğimde doktor temiz dedi. 45. Günü gittim bişey demedi karından baktı beta baktı gebelik yok primolut hormon düzenleyici verdi kullan bitince 2 veya 3. Günü olucaksın dedi yine olmadım. Ne olmuş olabilir neden olmuyorum başına gelen var mı 😔 3. Kürtajım çok korkuyorum zarar mı gördü rahmim diye maydonoz yiyorum ada çayı içiyorum neler yapmalıyım