Ben normalde dahiliye takipliyim tiroitten dolayı. Tahlil için hava çok sıcak gözüm kesmedi hastaneye gitmeyi. Sağlık ocağına sorayım dedim aile hekimi tahlil yaptı sonuç için doktoruma mı gideceğim dedim hayır ben bakacağım sonuçlara dedi. Ben yinede dahiliyeye göstermeli miyim sonucumu? Yoksa sadece aile hekimi baksa ona göre doz ayarlaması falan yapar mı?