Zeynp08 Kızlar sezeryandan sonra kullanılan yara bandının adı ne eczaneden alıcam evde dursun ve onu hergün biz mi değiştiriyoruz nasıl oluyor
Belginylmz Zeynp08 ben uyusuklugum gecibce sargı bezi i aldılar daha hiç bantlamadilar açık kalıcak dediler ewde bile bantlı degildi
Aybukeb Zeynp08 şu geçirmez bant deyin onlar verir ben hergun pansuman yapıp bandım değiştirdim biraz evhamliyim ben yatarak gün içinde açık bırakıyordum bir süre kurusun diye de sonra kapatıyordum iki.kere sezeryan oldum hiç iltihap problemi yaşamadım