Babyybabyyy canım aksine bu ikiliden vs daha önemli ben onları yaptırmadım ama ilk kızımdads bundada detaylıyı yaptırdım. Detaylıda organlara bakılıyor ve olurda birşey görülürse doğumdan sonra ona göre müdahale yapılıyor, unutmayın erken teşhis hayat kurtarır. Ki cıkan şeylerinde 100% doğruluk payı olmaya biliyor. Mesela kızımda kalbinde delik vardı doğumdan sonra hemen ultrason yapıldı vs o yüzden bundada yaptırıdm ve şükür birşey cıkmadı. Hem cinsiyetini 100% öğrenmiş oluyorsunuz