Diyoler haftaya göre hesaplarsan her zaman farklı çıkar . Mesela 4 haftaya 1 aylık diyorlar ama 4 hafta 28 gün yapar 1 ay olmaz . 1 ay 30 gündür. O yüzden haftana göre hesap yapacaksın.
Misal 17 haftalık hamileyken 7 ile 17’yi çarparsın çıkan sonucu 30’a bölersin haftan gözükür. Kimsenin tam tarih bilmesine gerek yok 3’de geç 😂
Bana ders oldu ilk gebeliğimden , şimdikini asla tahmini doğum tarihini söylemicem mesela 42. haftanın bitişini söylemeyi düşünüyorum. Kızımda 41+2’de doğurdum ne zaman doğurcan doğurmadın mı laflarından fenalık geçirmek üzereydim.