Gyzzzz Merhaba kızlar, Kontrolden geldim 36+4 1cm açıklık olduğunu söyledi doktorum ve eve geldim. Bebek 2.680gr dedi. Bu tarihlerde doğum yapan oldu mu? Biraz tedirginim 😭 birinci oğlumda 40+3 suni sancıyla doğum yapmıştım…
Elsa57- Gyzzzz 37.haftada 2 cm acıktığım vardı hatta doktor gelir bir iki güne dedi şuan 39+1 im gelen giden yok stres yapma hem de kilosu bence gayet iyi haftası ileri zaten bana erken doğuma girmez korkma demişti gerçi gelmiyor bebe orası ayrı konu da 🤣
Ummuarbc Gyzzzz 1 cm açıklıktan birşey olmaz 2 3 cm açıklığım var benim 2 haftadır bir sıkıntı olmadı merak etme
Hatice5258 Haftası bence gayet iyi görümcem 34 haftalık doğum yaptı turp gibi oğlu var şimdi maşallah
Gyzzzz birkimseee beni nst’ye bağlamadı alttan muayene etti. Ben kendim his ediyorum sancıları ama öyle ağır birşey yok çabuk yok oluyor
Ummuarbc Gyzzzz inan canım bilmiyorum daha sonrasında kendi doktorum falan açıklık kontrolü yapmadı ilerlemedi diye düşünüyorum ultrasondan baktığında çok açıklık görse söyler yatışımi yapardı çünkü