Kızlar benim göğsümün ucu kendimi bildim bileli çökük süt kanallarının kısa olduğundan dolayı sanırım ama iki parmağımla bastırdığım zaman çıkıyor. Aranızda böyle bir sıkıntısı olan varmı acaba bebek tutabilirmi göğüs ucunu. Annem çıkar dedi ama bi sormak istedim sizlere doktora henüz sormadım. Aranızda yaşayan varsa lütfen cevap yazabilirmi çünkü çok düşünüyorum bu konuyu.