Kızlar merhaba 20. haftaya girdiğimden beri daha fazla ara öğüne ihtiyaç duyar oldum. Dün pazara gittik biraz karnım açtı ve aniden fenalık hissi geldi miden bulandı başım döndü. Eve gelince hemen uzandım tuzlu ayran falan içtim ama uyuyana kadar geçmedi. O zamandan beri ayakta fazla kalmaya korkuyorum. Şimdi öyle değilim daha iyi hissediyorum ama normal bir durum mu sizce doktora gitmem gerekli mi. İlk gebeliğim ve fazla panik davranmak istemedim.