xEndless Kızlar herkese merhaba.. Arkadaşımın eşinin spermiyogram sonucu doktor olumsuz konuşmuş tüp bebekle bile zor sonuç alırsın demiş bakar mısınız ?
Anonimanonim xEndless ne zamandır olmuyor? Variksl var mı? Takviye kullanması lazım bence direkt tüp bebek denenmemeli
xEndless Anonimanonim 3 senelik evliler hiç gebelik olmadı kızında yumurta tembelliği var regl düzensiz daha önce de sperm testi vermişler doktor sıkıntı yok demiş.. Birde ameliyat gerekir demiş kadın doğum doktoru eşi için
Ates0001 Arkadaşım takmasın öncelikle bende bugün bu igrenç testi verdim kontrol amaçlı. Ama lökosit var . Enfeksiyon olabilir o sebeplede değerleri düşük çıkabilir. Bence tekrar yaptırması iyi olacak. Bir kaç gün perhiz ile