Merhabalar 11. Haftadayım geçen haftadan beri sol kasığım ağırlıklı olmak üzere boşluklarımda bir ağrı, sancı oluşuyor. Yattığımda hafifliyor. Ayağa kalkarken bile bazen sancı giriyor. Gaz sancısı mı onu da anlayamıyorum. Aynı durumda olan var mı doktora gitmeli miyim ?