Nissyoo Şubat ortası gibi görünüyor indirimde buldukça birşeyler almak istiyorum hangi aydan ne kadar almalıyım 6-9 aylar yaz ayına gibi denk geliyor uzun kollu tulumlar o zaman da giyiliyor mu ilk gebeliğim bilgim yok malesef neyden ne kadar almalıyım
Caglaaa37 Aynıyız subat 10 falan benimde yavastan alıcam her seyi ama neyi ne kadar nasıl alıcam bilmiyorum 😂
Nissyoo Caglaaa37 yenidoğan ve biraz üç aylık kıyafet alıp bıraksam sonra yaza giriyoruz onuda o zaman alırım diye düşündümde bu yenidoğan ve üç aylık neyden ne kadar alınmalı acaba😄