Maviyesil0 Bugün detaylı da karın çevresi bir hafta geri olduğu söylendi böyle bir durum yaşayan sonra düzelen oldu mu hiç?
NerminAyla Maviyesil0 haftanız daha erken. Kendinize iyi bakın haftasını yakalar inşallah. 1 hafta çok bir fark değil🌸
YesimAykut Maviyesil0 mutlaka doppler Usg yaptırın, çentik varmı baktırın, damarda bişey yoksa sıkıntı olacağını düşünmüyorum, akım kaybı vardı bende 21 haftalık kaybettim, siz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙂
Melismelo Bunlara cok takılmayın 1-2 hafta geri veya önden gitmesi, haftasını yakalıyor düzeliyor korkmayın. Zaten tüm ölcümlerinr bakarsanız en azından bende hep öyleydi misal bir bacağı bir hafat geride kolu önde vs vs hep oluyor yani. Doktor birşey söylemiyor bile cünki normal. Eğerki misal bugün 1 hafta geri cıktı 2 hafta sonra gittim 3 hafta geri oldu gelişmedi ozaman iş ciddileşir ama öyle bir durum olmuyor genellikle
Maviyesil0 Melismelo doktor bişey söylemek için erken dedi zaten ama bişey olur mu düşüncesi çok zor ilk gebeliğimde de vardı gelişim geriliği ama 32 de başlamıştı şükür ki kızım sağlıklı şuan 4 yaşında
Maviyesil0 NerminAyla inşallah yakalar fark açılmaz ilk gebeliğimde de yaşadım bu durumu 32.hafta da başlamıştı şükür sağlıklı doğum yaptım şimdi erken olması korkuttu açıkçası 😔
Maviyesil0 YesimAykut geçmiş olsun üzüldüm böyle olmasına çentik dediğiniz şey ne oluyor acaba onunla ilgili bilgi vermediler ama başka doktora da baktırmak istiyorum tabi
YesimAykut Maviyesil0 uterin notch diye geçiyor, end diyastolik akım kaybı diye geçiyor, kordondaki kan bebeğe gitmiyor o yüzden sıkıntı olabiliyor ama buna bağlı değilse pek önemli olmuyor 1 hafta ileri ya da geri olabilir😌
Maviyesil0 YesimAykut bugün tekrar perinatlloji doktoruna göründüm dediğiniz gibi tek taraflı çentik var denildi buna bağlı bir hafta gelişimi geri artık bundan sonrası için takip edilecek inşallah sıkıntı artmaz 😔
YesimAykut Maviyesil0 tek taraflıysa coraspin kullan canım 100 mg, çok büyük problem olmuyor, benim çift taraflıydı ama benim çentik ten çok akım kaybı başladı ilerledi ters akım oldu bebeğe kan gitmemişti, senin için bu durum söz konusu olmaz tek taraflıysa içini ferah tut
Maviyesil0 YesimAykut tek taraflı başından beri ecoprin kullanıyorum allahtan umut kesilmez inşallah sağlıkla kucağıma almak nasip olur oğlumu