nuran34 Kızlar grip değilim ama gözlerim şıpır şıpır akıyor burnum tıkalı. doktor amoklavin verdi c vitamini verdi ama asla işe yaramıor.ve raporum bitti,uarın işe gitmem gerek. bu hece bana iyi gelecek bi tarifiniz var mı
Aryaalina nuran34 geçmiş olsun bu arada nane limon kaynatıp içebilirsiniz iyi gelir bende hemen geçmişti
Rabisaliiii nuran34 valla bende aynı durumdayım grip öksürük halsizlik mahvoldum .benim bir de zammalr gecmiyor..balli ihlamur içiyorum sadce
Elifzeynepela nuran34 bir bardak şartıyla nane limon için. inşallah sabaha kadar terlersiniz sizi bırakır bu grip . Nefret ediyorum gripten 😤😤
Asiiye nuran34 burnun icin da su kaynat havluyla basini ört 15 dk bekle buhar al nefes almana iyi gelir