Aysegulccc 37 de 3.050 di. Doğuma kadar ne kadar daha alır kilo ilk zamanlar çok iyi kilo alıyordu son 3 hafta da yediğim her şeyi kustum kilo falan alamamış doğru düzgün:(
Mervealya1992 Aysegulccc kız 40 haftada 3200 doğuran var sen 40a gtsen 3500 3600 olur bebegın 38de dogursan 3100 givi olur nırmelmı dogurcan sezeryanmı
Aysegulccc Mervealya1992 normal inşallah. 40 haftayı buluyor genelde zaten benim 42+6 da kızımı doğurdum ama o da çok kilolu değildi 3.100 doğdu ama o 38 de 1800 küsürdü
Mervealya1992 Aysegulccc cevabı siz kendınız vermıssınız zaten ılk bebegınızden anlayabılmanız lazım bu bebegınızın kılolu olduqunu :) 42 de 3100 doğurup buna nıye zayıf dedınız ?