Hync1 kızlar merhaba işteyim başım döndü dizlerimin üzerine çok aşırı sert olmadan düştüm doktora gözükmeme gerek var mı yoksa bebek hareketlerini mi bekleyim
Ecekrk Hync1 bebekle alakalı rahimde kasıklarda bir ağrı vs var mı yada hareketlerinde farklılık yani sonuçta diz çok bebekle alakalı bir bölge değil takip edip duruma göre gitseniz daha mantıklı gibi ama içim rahat etmez diyorsanız gidin tabi
Zeynepci012 Bende diz üstü düşmüştüm 23 haftalıkken bişey olmadı çok şükür yinede hareket etmezse gidin ama Rabbim koruyor bebeklerimizi🥰☺️