Yasminelaaa mmmm06 bende henüz doğum yapmadım ama odaları temızlıgı çok güzel çok temız ve güzel ılgılenıyorlar ben alıcan güneş hocaya gıdıyorum çok ilgili güzel bı doktor
Cerenkaragoz-- Ya ben özele gidiyorum ama Mamak da doğurma olasılığım da var ayten hoca da hocadan yana sıkıntım yok hocayı biliyorum ama hastane odalar hemşire konusunda merak ediyorum birde yenidoğan ünitesi yetersizmiş herhalde çok kararsızım 🤷🏼♀️
Yasminelaaa Cerenkaragoz-- kuvez yok dedı doktor ama bı gebe ıcın çok skntı edılcek bırsey degıl dedı saglıklı gebeliğin varsa dedı ama tabı yınede bılemeyız onun dışında odalar çok güzel temız tek kişilik herşey var odada
mmmm06 Cerenkaragoz-- orada gebe okulundaki doktor bana hamileligin ilerleyen donemlerunde bebegin eger sıkıntılı bir durumu varsa ona göre su hastanede dogum yapabilirsiniz diye yönlendiriyoruz dedi . Ama tabi dogum aninda yasanan bir sıkıntıda olursa Allah korsusn o biraz dusubduruyor
Cerenkaragoz-- Papatyakokulukiz sezeryan mı normal doğum mu yaptınız refakatçi almıyorlar falan diye duydum ama ?
Papatyakokulukiz Cerenkaragoz-- normal doğum yaptım yok ya ya kadın olmak şartıyla alıyorlar bir kişi eşi almıyorlar en fazla 10 dakika gorebiliyorsun
mmmm06 Papatyakokulukiz 1 gece mi kaldınız sadece . Doktorunuz denk geldimi doguma ya da hangi doktor denk geldi. Eşi ne zaman ve kaç kere aldılar içeriye
Papatyakokulukiz mmmm06 evet 24 saat yattım çıktım . Eşim sadece 2 defa girdi 5 dakika olmak şartı ile . Doktorum denk gelmedi başka doktor vardı ama ebeler doğum yaptırdı doktor izledi sadece çok tatlıydı hepsi