Deebg ben 2 buçuk ay önce ege de doğum yaptım. Baştan sona aksatmadan kontrollere gittim. Bana poliklinikte detaylıyı burada yapmıyoruz dışarı da yaptırsan iyi olur dendiği için başka bir özel doktora gittim yaptırıp rapor şeklinde egeye getirdim dosyama eklendi.