e_blue_sky_a Esss0806 bugün çok güzel isimler duyorum. Az önce oğluna Deniz düşünen birisi de vardı. Toprak da çok güzel isim. Bence vazgeçmeyin
Lilaaaaaa Esss0806 bizim 10 gun kaldi hala isimsiz. Egemen düşündük , abisi eymen. İnsanlar hep olumsuz konuşunca sogutuyorlar.
GrkmDmn Esss0806 Oğlumun ismi 😍 ben koyduktan sonra hep çok yaramaz oluyorlar vs diye yorumlar duydum ama hiç umursamadım. Oğlum öyle uysal, öyle akıllı, anlayışlı ve merhametli bir çocuk ki. Binlerce şükür. Bence de vazgeçmeyin 🙏🏻🧿😇
Esss0806 e_blue_sky_a tesekkur ediyorum🙏cok guzel isimler var ama karar verebilmek cok zor eşim en basindan beri toprak diyo
Esss0806 Lilaaaaaa aynen bende oyle oluyorum zaten zor karar veriyoruz birde kotu yorumlari alinca icimize sinmiyo benimde 3 yasinda kizim var adi mihra ona uygun isim begenemedik toprak olcak insalllah
Ramerya Lilaaaaaa egemen ismi çok güzel bence eymenle de çok uyumlu sizin içinize sindiyse diğerlerini boşverin. Herkesi aynı anda memnun edemezsiniz
Edaadiyebiri size tavsiyem dışarıdan gelen seslere kulağınızı tıkamanız çocuk sizin karar sizin içinize ne siniyorsa onu kullanın Toprak çok güzel bir isim benim de doğuma 10 gün var Gece ismini koyacağım herkes inanılmaz tepki verdi ama ben halimden memnunum kime ne? :)
Esss0806 GrkmDmn insallah benim oglumda sakin uysal akilli olur saglikla gelsin insallah allah sizin oglunuzada hayirli ömürler nasip etsin
Meltnc15 Esss0806 bencede toprak ismi çok güzel. Bende çok beğeniyorum eşime ilk söylediğimde (kayserili kendisi) hayatım çok güzel ama babam toprak yerine torpak der kesin sende sinirlenirsin bidaha düşünelim istersen dediğinde direkt vazgecmistim😂