babycom456 Kızlar bugun kontrolum vardı rahim kalınlıgım güzelmiş tam istediğim gibi dedi cumartesiye transfer yaparız dedi , cumartrsi günü reglime 4 gün kalmıs oluyo reglimin başlangıcınında 25. Günü oluyo sıkıntı olmaz değil mi
nisamom_ merhaba canım normal doktorun onu ayarlamıştır benim dün transferim yapıldı geçen ay temmuzun 20 sinde adet oldum tedavi başladı bu ay adet olmadan transfer oldum 😊
babycom456 nisamom_ aa anladım canım benım doğru tabi doktor biliyodurda insan iste meraktan sormadan edemedim 😅😍
babycom456 Asya95 şimdi tekrar konustuk pazartesiye aldı bakalım pazartesi inşallah ayy cok heyecanlandım 😍😍😅
Mine38 babycom456 canım yapildi mi trasfer trasfer sonrası ilaç verdi mi aynı ilaclara devam mı ediyorsun
babycom456 Mine38 hayır canım pazartesiye gün verdi ekstra olarak progestan fitil , iğne kalcadan ve göbekten progestan dex verdi
Mine38 babycom456 1 hafta mi kullaniliyor 🤦🏻♀️şuan prednol kullanıyorum çok acı ağzım zehir gibi oluyur 😅
babycom456 Mine38 prednol kullanmadım canım o ne bilmiyorum 😅 pazartesi verdi ama çarşamba başla dedi bugun ilk başladım pazartesiye kadar 5 gün canım benım 😍
Mine38 babycom456 reglin 2.gunu verdi 2 haftadır kullanıyorum prednol estrofem ecoprin bide folik asit canım
babycom456 Mine38 reglin 2. Günü banada vitamin , estrofem, coraspirin verdı sadece simdikinde iğneleri verdi pazartesi reglime 4 gün kalmıs oluyo sıkıntı olmaz inşallah
Mine38 babycom456 doktorun daha iyisini bilir canım rahmin kalinligina göre ayarliyorlar transferi kimininki erken oluyor kimininki geç