Cansu-2600 Merhaba hanımlar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik. Bı aksilik çıkmazsa biz bu cuma doğum iznine ayrılıyoruz. Varmı benimle aynı durumda olan son 5 diyorum inşallah zaman geçer 🥰
RiRi22 Cansu-2600 bana daha var😵💫 herşey normal giderse 37. Haftada izne ayrılmayı planlıyorum Ekim 3. Haftası 😁
LinamAsyam Cansu-2600 bugün Otuzyedinci haftami doldurdum darısı size inşallah. Raporumu aldım rahatladım 🩷
Bh1006 Ne güzel kaçıncı hafta olmuş oluyor 32.haftan mı ? Bende ekimin ilk haftası ayrılıyorum doğum iznine inşallah
Cansu-2600 Bh1006 Evet 32+3üm şuan en azından ayı tam tamamliyim dedim maaşımı tam alayimda öyle gidiyim 😁 İnşallah bakalım hayırlısıyla sizinde o günler çabuk gelsin
Cansu-2600 RiRi22 Yaaaa uzaticaksiniz sizde o zaman ben uzatmama kararı aldım baya zorlanmaya başladım çünkü
Adenmom_ Cansu-2600 çok şükür işim rahattı oturuyorum masa başında ondan uzatabildim yoksa dayanamazdım ben de ☺️
E_Duha Adenmom_ merhaba ben 31. Haftamdayım ama 32. De izne çıkmayı düşünmüyorum nasıl yapmalıyım acaba
Aybukeb 35+4 benimde 5 Eylül son gün gözüküyor son 9 günüm hafta sonunu saymazsak son 7 herkes neden geldin diyor bugün bana:)
Cansu-2600 Adenmom_ Tavsiyeniz varmı ben daha hiç bişey hazirlamadim yapmadım hepsini işten çıkıncaya bıraktım ama erkenmi onuda bilemiyorum 32+3um şuanda
Adenmom_ Cansu-2600 bence tam vakti hastane çantanızı hazır edin çünkü bu vakitlerden sonra bebişlerin ne zaman geleceği hiç belli olmuyor ki zaten biz ağırlaşıyoruz vakit geçtikçe hızlı yoruluyoruz
Cansu-2600 LinamAsyam Ohhhhh süper şimdi yavrunuzu bekleme zamanı sağlıkla sihhatle kucaginıza alın inşallah 🥰