Merhaba kızlar ☺️ Oğlum Allah nasip ederse Ocak sonu Şubat başı doğacak kış bebeği olacak, çok heyecanlıyım biraz alışveriş yaptım ama sayı olarak toplam ne kadar almam gerekir kestiremiyorum ☺️ Aldıklarım şöyle;
0-1 Ay
1 Hastane Çıkışı
1-3 Ay
3 Tulum
4 Alt Üst Takım
7 Çıtçıtlı Body
2 Alt Pijama
3 İç Zıbın
3-6 Ay
3 Tulum
1 Alt Üst Takım
3 Çıtçıtlı Body
2 Alt Pijama
6 İç Zıbın
6-9 Ay
3 Bodysuit
6 İç Zıbın
0-1 ay hastane çıkışı dışında hiç almadım. Yenidoğan set kaç tane almalıyım? Diğer aylara kaç tane eklemeliyim? Tecrübeli anneler tavsiye verirse çok mutlu olurum 🥰