--sy haftadayız karnımın içleri öyle gergin ki sızım sızım sızlıyor, normalde herkes göbeğimin küçüm olduğunu söylüyor ama bana inanılmaz ağır geliyor. bebişimizin dolabını dizdik, hastane çantamızı da hazırladık ama bikaç eksiğimiz var bakalım. sizde durumlar nedir
Hmy12 --sy Bizde bugün 29 olduk karnım arada geriliyor bebek dönünce falan artık ağırlaşıyoruz. Bizim de çantamizin %60 hazır da daha eksikler var
--sy Hmy12 karnım her an patlayacakmış gibi hissediyorum yemin ederim 😂 allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin