Durunisa Merhaba anneler bakıyorum herkes kıslık hazırlıgı yapıyo bır yerdende ben valla sıcaktan nefes alamadıgım için daha ne temızlık ne alısverişimi bebegın nede kıslık hazırlıgı yapmadım aranızda yapan var mı neler yaptınız
Dlrdilara Durunisa ben sadece domates konservesi yapmayı düşünüyorum biraz da doğranmış biber atarım buzluğa o kadar. Konserve işten gelince çok pratik oluyor bize o yüzden çok yapıyorum başka bir şey yapmam ☺️
gozdeyildirim Durunisa ben kabuklu ve kabuksuz ayrı ayrı domates doğrayıp buzluklara attım kabukluyu domates çorbası için kabuksuz olanı yemeklerde kullanmak için yine biber doğrayıp koydum bezelye ispir taze fasulye haşlamadan koydum düdüklüde hemen pişiriyorum poğaça kek tarzı şeyleri buzluktan çıkınca sevmiyorum
kindacute Daha erken benim için ama nasip olursa konserve çorba yaparım. Soğan doğrama işini sevmediğim için robottan geçiriyorum ama bebiş olunca bir süre ses olmasın diye doğranmış soğan ve biber atmayı düşünüyorum. Domates suyu salça ürünlerini annem yaptı şimdiden. Donmuş ve pişmeye hazır et tavuk tarzı ürünler, yanına pilav bol yeşillik yapsan menü çıktı bile. Hazır sarma börek biraz göreceli bir durum insanların görmeye gelip hizmet beklemelerini yanlış buluyorum zaten çoğu gelen bir şey yapıp getirir bizde, olmaması durumunda da kendini kötü hissetmemek gerek bir kahve içimlik durmaları lazım zaten kadın günü yapmıyoruz. Durunisa
Nes7616 Durunisa domates konserve yaptım bezelye fasülye yaptım mantı sarma da yaptım buzluk dolu şuan
Durunisa Dlrdilara bende konserve yapmayı düşünüyorum da sıcaklardan dolayı hem yapamıyom hhemde bozulur dıyorlar erkenmiş daha diger ayda yapsam dogum temızlıgımle bır bırıne gırecek kaldım ortada
kedilibebeli Bende henüz yapmadım ama bu hafta menemen ve domates sosu yapmayı düşünüyorum. Sıcaklarda çok üşeniyorum 😩 Bu arada ben geçen senede bu zamanda yaptım hazirana kadar kullandık konserveleri bozulma olmuyo en küçük kavanozlara yapıyorum ☺️
Durunisa kedilibebeli bende yaptım hiç şişme köpürme olmadı hepsını de yedik ama kayannam sıcak anca dolaba koyarsın dıyo evın sıcak dıye bende dolabı nasıl doldurum kavonozlarla
Durunisa gozdeyildirim bende biber fasulye artık atmayı düşünüyoruma ama fasulyeyyı azcık yagda kavurunca dolaptan cıktıgında tadı yıne aynı bende yıyecek sevmıyorum tadı kotu oluyo sanki
Cudana Hiç uğraşamam valla kışın da domates bulabiliyorum gayet güzel, hayatımda hiç yapmadım hiç de yapmayı düşünmüyorum, isteyen keyif alan yapsın
Durunisa Nes7616 valla masllah sana ben daha yapacam sıcaktan ne bır yere cıkabılıyorum nede cocuklarla gıdebılırum kucuk kızım cok yoruyo beni daha 1 bucuk yasında onunla gıdemıyorum bır yere bile
mickey Durunisa Ben fasulyeyi; salça hariç bütün malzemesini koyup azıcık kavuruyorum. Yani çok az öldürüyorum. Sonra altını kapatıp soğumaya bırakıyorum. Soğuyunca buzdolabı poşetlerine kendimize göre miktarlarda katıp buzluğa koyuyorum. Kışın çıkarınca bi salça bi zeytin yağı koyup pişiriyorum taze gibi oluyor
gozdeyildirim Durunisa taze fasulyeyi buzluktan çıkarınca biraz sıcak suda bekletiyorum buzdan arınınca tadında bi farklılık olmuyor ama kavurup koymak en güzeli
Nes7616 Durunisa bana pazarda acıdı millet yazık kocan seni niye böyle pazara yolluyor diye yok ben kendim yapabiliyorum desemde millet bana kıza kıza eve bıraktı beni 🤣🤣 sağolsunlar pazar arabası çekebiliyorum yani bişey olmuyor ama 32 haftalığım herşey tamam ağırlaştıkça zor çünkü
surprizbebe Durunisa annem domates konservelerini halletti sağolsun. Ben de biraz köy biberi alıp doğradım haftasonu attım buzluğa. Biraz erik aldım doğradım balkona koydum kurusun da doğumdan sonra hoşaf lazım olur dedim😊 bezelye koymuştum zaten. Bi de taze fasülye koyacağım Allah izin verirse. Tamamdır.
mickey Durunisa Ağırlaşmalarım başlamadan önce buzluğumu doldurdum. Çeşitli pasta,kurabiye börek sarma,dolma mantı falan yapıp koydum. Bu ayda da 7kg makarna(erişte) kestik sadece kendime. 15 şişe acuka(kahvaltılık sos) yaptık. 35kg domates kuruttum (daha sonra değirmenden çektirip toz haline getirdim kahvaltıda yemek için) Yine buzluğa 2 kg vişne çekirdeğini çıkarıp koydum. 7kg barbunya temizleyip buzluğa koydum. Sadece salçam kaldı onu da yapacak dermanım kalmadı artık. Kayınvalideme söyledim onu da o yapacak. Aklıma gelenler bunlar baya bir şey yaptım.
Durunisa mickey masalallah sana valla baya sey yapmıssın bir sey diyecem acuka kahvaltılıgı nasıl yaptın
Durunisa Nes7616 🤣🤣🤣🤣🤣valla bu sıcakta acınacak hale düşüyoz cunku zor nefes alıyoz ama mecbur yapmak zorunda oldugumuz için yapıyoz bana da hep kaynanam dıyo sen dur ben alırım gıtme bu halde birde benım 1 bucuk yasında kızım var
Rabiamina Durunisa taze fasulye attım buzluğa bebeğim kışın doğacak kolaylık olsun diye. Kırmızı biber kozleyip atacağım az da menemen yaparım. Çok sıcak ama kışın daha rahat olmak için yapmak zorundayım.
Durunisa gozdeyildirim aynen ıkısını de yapıyorum ama kavurup yapmayı gecen sene yaptım daha hosuma gıttı
Hiratuba Durunisa biz konserve yaptık geçen hafta yemeklik menemenlik yaptık bu hafta da çorbalık eşim sağolsun yardım etti. Doğuma yakın da sigara böreği falan yapıp buzluga atmayı düşünüyorum
Durunisa Hiratuba benım esim tır şöfürü tek yapmaya calısıyorum herseyı almaya yapmayı bende dolap işini bitince temızlık yapacam en son doguma yakın pasta ıslerıne gırişecem nasıl atıyorsun dolaba yapılan kekleri tadı kotu olmasın dıye
Cudana 191084 bana pahalı gelmiyor, hormonlu olması da benim için problem değil, yapmıyorum o yüzden gereksiz buluyorum.
Zeynp08 Durunisa Rende yaptık, kaynatma salça yaptık, menemen yaptık, acılı acukalar yaptık, bamya yaptık, pekmez yaptık, pide içleri yaptık erişte kestik tarhana kaldı ona da erken hala eksikler var ama yarın doğuma gidiyorum 😀
Durunisa Zeynp08 aa olsun yaptıklarında yeter sımdılık allah kolaylıkla sag salim bebegını kucagına alırsın canım