Merhaba arkadaşlar, bugün 39+0 olduk bebeğim 35.haftada gelmeye kalktı ilaçlarla engellediler. Şimdi de gelmiyor, arada yalancı sancılar oluyor o kadar. Bugün kontrolüm vardı. Doktorum haftaya pazartesiye kadar gelmezse suni sancı verip doğumu başlatalım, açılman olmazsa sezeryana geçiş yaparız dedi. Suni sancıdan korkuyorum ben daha şiddetli sancı gibi geliyor. Suni sancı ile doğum yapan arkadaşlarım bilgi verebilir mi ?