drdane09 Eylullxx uygulamaya göre 18 ama çarşamba günü sezeryan için gün alacağııım yani daha azzz 🥹🥹🥹🥰
Beyza2727 Civcivlerinannesi son ayında karın sertleşmeye başlıyor onu bilmiyorum zararı olup olmadığını
Civcivlerinannesi Beyza2727 son 3 gündür karnım çok sertleşiyor ve nefesimi kesiyor. En son nst ye girdiğim de herşey normalde. Şuan sıklaştı acaba normal mi? Nst ye girsem mi diye düşünüyorum
esdemiralay Eylullxx son 30 kaldııı ama erken doğum riskimiz var yatarak geçiyor şimdilik. Kalkınca kasıklarıma iğneler batıyor sürekli tuvaletim var gibi 😊 bakalım ne zaman gelecek prensesim ❤️
Dilek_04 Eylullxx Son 11 ama yok gelmeyecek bey efendi 😄 Tık yok hala resmen sancım olsun belim ağrısın diye dua ediyorum artık 🥹
Fulyalife Tugcecimbisn ne güzel,bakalım ne zaman kavuşacağız bebislerimize😍heyecanlı güzel bir bekleyiş 🤗inanın gün gün takip ediyorum günler geçmiyor sanki
Tugcecimbisn Fulyalife bende de aynı durum 1 saat hareket etmese panik ne zaman doğar diye heyecan 🥹🥰
gamisel gktgmom Kızlar 12 haftadır yüz felci geçiriyorum hala düzelemedim nolur dua edin banada kimisi doğumda geçer diyolar tahlillerim herşeyim temiz çıktı ama sağ tarafım oynamıyor😔