Merhaba adete 2 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama sonrasında aşırı uyku halinden şüphelenip dün yeniden normal kaset test yaptım pozitif çıktı bugün kan verdim henüz sonuç çıkmadı ama aşırı halsizlik ve uyku hali var ilk gebeliğimde böyle bir şey yaşamamıştım açıkçası süreci de unutmuşum. İlk haftalar nelere dikkat etmek gerekiyor bilgisi olanlar yazabilir mi