Minnosaannee Mavisevenbiri tabi ki alınmalı. Bizim topuk kanında tiroid rahatsızlığı olduğunu öğrendik. Şuan 8.5 yaşında hala ilaç kullanıyor. Mesela.
gayesblog Mavisevenbiri topuk kanının dna testleri içinde alındığını biliyor musunuz ? adli bir olay olduğunda dna üzerinden sicilde direk kişiyi tespit ediyorlar :) önemli anlayacağınız
Sedadvc Mavisevenbiri topuktan alınan birkaç damla kanın bebeğe zarar verecegini düşündüren şey nedir sizde? Ne gibi bir zararı olabilir?
Cudana Mavisevenbiri ya bunun sizcesi bizcesi olabilir mi, burda ilkokul mezunu insan bence alınmamalı diyince ne olacak? Çocuk doktorları boşa mı okudu bunca yıl? Tartışmaya açık konular değil bunlar
Granit Kesinlikle alınmalı.bence bu konuyu sorgulamaya kapatın içinizde de .gereksiz yorumlarla zihninizi bulandırmayın.yenidoğan hemşiresi olarak topuk kanı aldırmayı şiddetle öneriyorum.
gknlpln Mavisevenbiri en basiti SMA tanısı topuk kanıyla konuluyor. Daha 2 hafta önce kars’ta topuk kanıyla ilgili davalar açıldı sağlık bağanliği davaya müdahil oldu aile ye karşı. Birde hiç anlayamiyorum neden topuk kanı verilmemek istenmediğini.
elif475475 Mavisevenbiri yani alınmalı ama ben iki kez alınmasını doğru bulmayıp sormuştum. Ya sağlık ocağında ya da hastanede alınsın diye sormuştum. Biz hastanede aldırmayıp sağlık ocağında aldırdık. Ama hastanede red için bir tomar kâğıt imzalatılıyor. Şimdi sağlık ocağı değil hastanede aldıracağım. Uğraşmamak için