Fatmauzun_ sizce nedir randevum var bilenleri etiketlicem 6.hissi kuvvetlı klanlarda bakabılır can sıkıntısına baktırıyorum genelde hep erkek dediler son kez soruyorum 20 haftalık oldum doktor en son ne dedı onuda diyecegım
Fatmauzun_ staRmama hayır ben son usgede sen kız dedın bacak arası bos dıye ben ılk fotograflara erkek dedın dedım benım bebegım bılıyorum sadece onceden ne dedıgını soyluyorum
staRmama Fatmauzun_ biliyorum da amaç ne yani ben zaten söyledim sana kız diye. Sanki ilk defa kız diyorum gibi burda ss atmalar falan. Hayırsız sağlıksız bir erkek olacağına yine kızın olsun ne var kız evlat gibisi mi var? Biz erkek deyince erkek olmayacak zaten yada kız dedik diye oğlun kıza dönüşmeyecek.