lilyum_ kaybınız olduğu için muhtemelen. Benim de kalp atışı durmuştu geçen sene kürtaj oldum 6 ay sonra hamile kaldım kimyasal oldu. Ondan 3 ay sonra yine kaldım şu an 14 haftalığım ama her kontrole korka korka gidiyorum acaba ne duyarım diye. Nasipten öteye yol yok. Rabbim sağlkla, kolaylıkla bağışlasın 🙏