Evrimnbe
Mesajla çok fazla hastaya dönüş yapıyor doktorlar ve bunu genelde mesai saatlerinin dışında yapıyorlar. Ama bizim gibi onlarında özel hayatları var. Her sorulan soruya uzun uzadıyaa mesaj yazsa işten başka hayatları olmaz. Bir sürü hastaları var. Kim bilir size yazarken kaç kişiyle daha görüşüyor. Parasını veriyoruz, bu yüzden özele gidiyoruz gibi düşüncelere girmek bence çok bencilce. Onlarında insan olduğunu unutuyoruz.