bisbis benim hamileliğim boyunca bulantım , kusmam , mide yanmam hiç olmadı. Gayet sağlıklı bir şekilde doğurdum da 🥰
Evham yapmayın sizde herkeste belirti olacak ya da belirtiler devam edecek diye bir şey yok.
Böyle giderse ki inşallah gider şanslı bir hamilelik geçirmiş olursunuz ☺️