beyzagrdg kızlar profilime girip bakabilirsiniz ovülasyon pozitif çıktı ama adetime 3-4 gün var böyle olması normal mi
myangelson beyzagrdg olabilir öyle olduysa geç yumurtlama olur ve adetinizi 14 gün ileri atar. Siz adetim gecikti ama restlerim negatif çıkıyor sanarsiniz ama aslinda henüz günü gelmemiş sayılır. Pik gördüğünüz gunder itibaren sayarak 14-17 gün içinde adet olursunuz muhtemelen hamilelik yoksa
likapaa53 Gebelik işareti olabilir ben ilk kızım da ovülasyon testim son birkaç gün pozitif gözükmeye başlamıştı iki çizgi sonra forumlarda denk gelmiştim son zaman pozitif olması hamilelik demek oluyormuş isterseniz bir de gebelik erken gebelik testi yapın🥰
beyzagrdg myangelson şöyle biirşey yaşadım geçtiğimiz hafta perşembe doktora gittim yumurta gördü bu ne demek oluyor iki defa mı oldu yani
_Nazendeem myangelson Ben de adetimden birkaç gün önce gördüm ve sonra çatlamaya gördüm şu an beş gün gecikmem var acaba benim de mi öyle oldu adet günü tes yaptım da test negatifti o gün olmadı adetlerim gecikmez ama şu an âdetim beş gün gecikiyor acaba benimde mi öyle oldu diyorum hani daha vakti mi var acaba bidaha test yapmaya korkuyorum bi kaç günde geçsin kan verıyım diyorum
Kubraylvc Ben hep geç yumurtlama görürüm geçen ay adetten 3 gün önce görmüştüm adetim 2 hafta geriye attım adet oldum bu ayda 21 gün pil gördüm
myangelson beyzagrdg olabilir bazı kisilerde ikinci kez yumurtlama görülebiliyor. Hatta çift yumurta ikizleri bu şekilde de olabiliyor bazen ikisinde de tutarsa ikiz oluyor 😊
myangelson beyzagrdg aynen öyle rabbim nasip ettiyse her türlü olur ben mesela öyle bir geç döllenme yaşadım ki duyan şok oluyor ilk doktor muayenesinde 12 haftalık olması gerekirken doktor 5+5 olcmustu hatta yanlış olcmus 4+6 haftalık falanmisti 😂😂
myangelson Kubraylvc 18 Nisan’da adet gördüm. Mayıs 25-27 arası kahverengi lekelenme gördüm peceteye sildikce geliyordu. Ama adet veya yerleşme değildi. Haziran ayında farklı günlerde ufak kahverengi lekelenmeler gördüm 1-2 hafta arayla sadece 1 gün ama adet yoktu muhtemelen o lekelenmelerdem biri yumurtlamaydi ve o zaman tuttu. 10 temmuz oldu hala adet olmayınca test yaptım kopkoyu çizgi çıktı. Doktorlar 12 Haziranı baz alıyor adet tarihim olarak
Kubraylvc myangelson evet evet muhtemelen öyle olmuş yumurtlamanıza göre ultrasonda da belirlenmiş sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏
myangelson beyzagrdg korunmayı bırakmadan önce en fazla 38 güne uzamisti ama korunmayo bıraktık böyle tuhaf bir bozulma oldu düzende ama hamile kalmışım yani çok şaşırmıştık pcos var bende 🥲
myangelson Kubraylvc her konuştuğum kişi, doktor kısa süreli bir şoka giriyor 😂 sağlık ocağındaki ebe kesin erkek bu bak gör çok keyifci bir erkek gelecek dedi bakalım 😅 amiin Allah razı olsun 🧡