Esma52 bence değil ya
Sadece açıklık tam olduğunda 8 cm sonrası en az çoğalıyor. O şiddetli ağrıyı en fazla 40 dakika çektim. Sonra doğdu doğurur doğurmaz da sanki hiç ağrı çekmemiş gibi rahatladımm kalktım kendim giyindim anımda yardımcı vardı onu bile durdurdum ben hallederim teşekkürler diyip giyindim sandalyeye oturdum odama çıkardı tek
8.30 da suni almaya başladım. 13.06 da kucagimdaydi kızım.
Benim damarlarım şişmişti ödem tutmuş ondan suniyi yavaş aldım belki olması gerektiği gibi olsaydı daha hızlı bile olurdu dogumum