Eğer regl kanaması gibi çok geliyorsa ve kırmızı renkteyse kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsin.Benim de beşinci günün sonunda kanamam olmuştu ve kimyasal gebelikti.Ama lekelenme şeklinde pembemsi veya kahverengimsi bir renkteyse bence acile gidin düşük olmaması için müdahale edilsin 🙏🏻 çok geçmiş olsun 💕