HazelSeren her gebede farklı olur bu halk arasında iç karın diye bahsedilen muhabbetten ötürü. Zaten olan şişkinlik biraz bağırsaklardan alakalı diye biliyorum. Benim ilk gebeliğimde de karnım çok çabuk ve hızlı büyüdü ama inanın hiç iyi bir şey değil 😅 çok heves ediyordum karnım çıksın diye. 5. aydan sonra ayaklarımı göremedim neredeyse 5 ay boyunca 😅 6. aydan itibaren herkes doğum ne zaman diye soruyordu nefessiz geçen bir gebelik süreciydi 😅
Bu gebeliğimde 10. haftaya giriyoruz yarın dışarıdan belli bir karnım var ki göbekli biri değildim ilkinde de öyleydi