Civcivlerinannesi
yorumları okudum da , tam da yazdığınız özelliklere sahip adamlarla evlenen şanslı hatunlar var aramızda :)
bende eşimin karakterinden , bana yaklaşımından , anlattıklarımın farkına varıp dinlemesinden dolayı şanslıyım.
yoksa aileden hiç bir görgüsü, bilgisi , hayata karşı , hayatın acımasız yanına karşı hiç farkındalığı yok mesela