Kbraaa19999 ben bu hafta hissetmeye başladım ama öyle sürekli değil, nadiren. Bi de hareket halindeyken değil de dinlenirken hissediyorum ufak tefek. İlk kızımda 20. Haftada ancak hissedebilmiştim, belki de nasıl bir şey olduğunu bilmediğimdendi. Şimdi o kıpırtıyı bildiğim için ayırt edebiliyorum. Ama çok çok az :) cinsiyet yine kız bu arada