Herkese günaydın 🌸 gerçekten çocuğum sağlıkla doğsun başka bir şey istemiyorum 14 haftalık gebelikte doktora gitmediğim nerdeyse tek hafta yok 😔 ilk kez lekelenme 9 haftalıkken oldu ve ertesi gün geçti hemen iğne artı progestan başladık sonra 13. Haftada yumurta akı kıvamındaki akıntıda kan lekesi vardık doktora gittik her şey normal progestana devam dedi birdaha gelmedi. Dün öğlen 2 saat kadar uyudum bir uyandıö adet olmuşum gibi akıntı hissettim kanamam başlamış ama ilk kez kan şeklinde hemen doktora gittik görünen bi kanama alanı yok bebek iyi kese düzenli rahim ağzı kapalı suyu iyi dedi doktor tekrar progestanın iğnesini verdi kahverengi lekelenme gelebilir telaşlanma dedi ama kırmızı olursa gel dedi azaldı baya kanama ama hala kırmızı ne zaman kesilir tekrar gitmeli miyim ?