Kızlar Bende Pcos var Amh 11. 3 senelik evliyim 4 seneme gireceğim. Bir kimyasal gebelik yaşadım sonra birdaha hiç hamile kalmadım. Klomen femara kullandım defalarca çatlatma iğnesi yumurtalarım büyüyor 20 üstü oluyor falan ama yine gebelik oluşmadı malesef. Daha sonra aşılamaya karar verdim. Gonalf 75 ile başladım 150 ile bitirdim istedğimiz sonuca vardık 2 yumurtam gelişti biri 20 diğeri 22 diğerleri hepsi 17 ler de kaldı. Sonra aşılamam gercekleşti. Ve evde hep dinlenerek geçirdim. 3 5 gün hep yattım sadece yemek için doğruluk bir lavaboya gitmek için sonra ki günler yavaş yavaş yemek bulasık işlerine giriştim çünkü ev bana bakıyor.. Dr benden aşılamanın 8. Günü Progesteron istedi 62.6 çıktı beta da 6.61 çıktı iğne etkisidir diye sevilmedim 9. Gün tkrr betaya gittim bu sefer 5.77 çıktı iğnenin etkisi düşüyor dedim. Bugün aşılamanın 11.gün iğnein 13.gün sabah ilk idrar ile kaset test yaptım silik hayalet çizgi çıktı varla yok arası ama gözle görünüyor. halen iğnenin etkisi sanırım test için çok mu erken 11.günde öğrenen de var açıkcası ben napim tutmadı diye düşünüyorum o kadar yumurta niye tutmadı anlayamadım gitti. 11. Gün öğrenmek için çok erken değil demi bebek aşılamanın kacıncı günü yerleşiyor ki rahime e