IremmO Kızlar uyuyamıyorum 36 haftalık oldum midem boğazımda yanıyor sağa dönüyorum olmuyor sola dönüyorum olmuyor doğru düzgün bir şeyde yiyemiyorum zaten çok sıcak midem için ne yapabilirim nolur yardım edin saat 7 oldu ve ben bayılmak üzereyim
eminece93 IremmO benimde boyleydi doktorum mide ilaci verdi bana ac karna iciyorum sabahlari iyi geliyor yoksa izdirap gibi. Pulcet 40 mg ismi ilacin, gavisko iciyorum bazende
Ayvareceli IremmO benim bugün yarın doğumum olcak 2 gündür geceleri midem yanıyor bişey yediğimde yok yani. Karbonatlı su içiyorum geçiyor rahatlıyorum karbonat yoksa maden suyu için sade
iremhzl IremmO bir yudum sut icmeyi deneyin, ve yastiklari yukseltip oturarak uyumayi deneyin, faranjit oldugumda boyle yapiyordum yatinca mide daha cok yaniyor bence
eminece93 IremmO bende suratim beş karis kontrollere gidince doktorum niye soylemiyorsun boyle gezilir mi dedi ben ne bileyim ilacinin olduğunu verdi de rahatladim😊
Ayvareceli IremmO aaaa herkeste farklı bir etkisi var doktor mide ilacı verir söylerseniz ilaçsız olmaz o zaman lanet bişey bilirim
Ayvareceli IremmO şükür bugün kontrole gittim artık zamanı dolduğu için doktor 2 gün sonra açıklığa göre doğuma alıcak ayyy nasıl rahatladım psikolojik olarak şimdiden bile
Ayvareceli IremmO bende burda doğuranları duydukça heycanlanırdım. Bu sabah doğuma gitcem 2 saat uyuyabildim heycandan. Uykumda gelmedi
Ayvareceli IremmO gittim canım yarın 1 hafta olcak. 8cm açıklık oldu suni sancıyla ama işte bebişim aşağıya inmedi yoksa doğururdum aslında normal doğum korkulacak gibi dayanılmaz acılara sahip değil. Zorunlu sezeryan oldum. Bence sezeryan normal Doğumdan kat kat zor.