Günaydın kızlar,
İki haftadır 2 cm açıklıkla geziyorum tık yok ama ağırlıktan acıyor alt bölgem basınç oluyor otur kalk yürü yat dönme gibi şeylerde acı hissediyorum ama sancı dencek birşey yok 😅 iki kızım var biri 40+5 suni sancı ile biri de 40+2 kendi geldi🙈 siz neler yapıyorsunuz bakalım biraz olsun artık sancılarım gelsin bebiş gelsin diye 😃❤️