İyi geceler dünden beri 2 sabahtır regl ağrısına benzer karın ağrısıyla uyanıyorum bide tuvaletim varmış gibi gaz sancısına da benzer tuvalete koşturuyor sonra biraz rahatlıyorum ama bel sırt bölgemde de ağrı var arada gün içinde hissettiriyor ama öyle bahsedildiği gibi sık ve düzenli deil yani çok rahatsız etmiyor doğum sancısı tam nasıl oluyor bilmediğimden 🤪🤪 cam açık yatıyordum sıcaklardan bu ara serinledi biraz gece üşüttüm mü acaba diyorum biyandan da anlamadım