Merhaba 38+2 gebeyim, gece tuvaletimi önce damla damla kaçtığını farkettim. Yarım saatte 1 tekrar altıma kaçırıp, tuvalete gidiyorum. Özellikle gaz geldiğinde ıkınmadan kaçırıyor olabilir miyim? Bu kadar sık olması normal mi? Ağrım yok, sancım yok. Ama çişim varmış gibi hissediyorum. Suyum birden mi gelir parça parça mı? Bebek hareket ediyor ama geç kalmamak adına sizlere de sormak istedim.