Bu devlet hastanesi acildekilerin alttan bakma sevdası nedir ya 36+6 sancım vardı dayanamadım gittim düzenli bir sancı çıkmadı 4 gün önce kontrol vardı daha bebek kanala girmemişti nst çekti az sancı çıktı alttan muayene edicwm dedi zaten pazartesi kontrol var düzenli bir sancı yoksa doğum belirtisi değilse alttan muayene istemiyorum dedim 3 kez alttan muayene etmem lazım diye tutturdu istemiyorum dedikçe mahsur kaldım sandım bi an ultrason la bakmak varken direk alttan muayene nedir ya