Hep buradaki pozitif normal doğum hikayelerini okuyarak kendimi yapabileceğime ve bir gün buraya kendi hikayemi yazacağıma inanmıştım nitekim oldu:) 38+4 te cumartesi günü saat 14:00 sularında hafif bir sancı başladı regl ve gaz sancısı karışık gibi evde yalnızdım kahvemi içtim Plates yapmaya başladım saat 14:40 gibi tuvalete gittiğimde açık pembe renkli akıntım olduğunu gördüm sancım hala çok değildi eşimi annemi aradım hazırlandım güle oynaya hastaneye gittim 16:00 gibi yatışım yapıldı 2 cm açıklığım vardı ki 10 gün önce yapılan muayene de 1 cm vardı zaten açılmam ve sancım çok hızlı ilerledi öyle ki saat 19:05te doğum gerçekleşti. Totalde 2 saat yoğun sancı çektim sadece. Şunu da belirteyim ki kan alınca bayılan iğne görünce eli ayağı boşalan bir insanım kendimde dahil olmak üzere yapacağıma inanmamıştım ama çok istedim rabbim nasip etti. Evet doğum anının tarifi benim için “anlatılmaz yaşanır” şeklinde küçümsenecek bir acı değil ama yarım saat sürüyor bu kısım sonrası rahatlık dikişlerim dışında canım tatlıdır o yüzden o da galiba 😅