Mmeeelikee Adetim 2 gün gecikti bugün 2 tane test yaptım biri pozitif diğeri silik çıktı hamilemiyim sizceee ölücem meraktan lütfen
Ecekrk Mmeeelikee bence evet ama senide durduk yere heveslendirmek istemem en iyisi yarın bir test yaptır
Arven-Doruk Mmeeelikee kan testi netlestirir tabi ama evde yaptigimiz testlerinde negatif ise yanılma payı olabileğini ancak pozitif ise dogruluğunun %90 oldugunu okumustum. Siz iki yapmissiniz cift cizgi ise hayirlisi olsun saglikla gelsin insallah bebeginiz
Fatma-ylmz Mmeeelikee bence hamilesin 2 gün gecikmeye göre iyi sonuç almışsın normal de aşırı silik çıkar erken testten yapsanda
Psk1998 Fatma-ylmz bende bir şey sormak istiyorum ben 5 ay önce bir kürtaj geçirdim 5. Ay da tekrar denemeye başladık 24 ü regl günüm normalde bir gün öncesi erken gebelik yaptım hayali ince bir çizgi çıktı test markası predictor sonrasında regl gecikmemin 3. Günü suan da dün tekrar bir test yaptım ama kaset test negatif gördüm pozitife dönme ihtimali var mı acaba
Seada Ben hem 2 gün gecikmeli,hemde silik yok denecek kadar az bir testle öğrendim hamile olduğumu 😍🩵 hayırlı olsun şimdiden 💃🏼🌸
Fatma-ylmz Mmeeelikee sen 2 gün geciktiğine emin misin canım bu çizgiler epey net yani 10 gün gecikme gibi
Annelikmghb Mmeeelikee gözünüz aydın hamilesin canım bende 2 gün gecikmeyle bu sekilde ciktı saglikla gelsinler 🤗
Mmeeelikee Fatma-ylmz uygulama var ve düzenli oluyorum hep 28 temmuz son adet tarihim olmam lazımdı 🙃
Amanbedunya Mmeeelikee bence sabah kan vermeye gidin 🥰 bende 2 test yaptm 10 gün gecikme ile biri negatif biri pozitif çıkmıştı şuan 24 haftalık hamileym ☺️