Bi ay önce dikişli normal doğum yaptım. Bu kaç gün önce kabızlık sonucu çok afedersiniz dışkılama sırasında çok ağrı oldu ve bi iki yerde yırtılmalar meydana geldi. Ağrısı hala devam ediyor, ayrıyeten tekrar tuvalete çıkınca ağrı artıyor. Ağrısı dayanılacak gibi değil oturmak bile eziyet. Bu durum başına gelen var mı? Ne yapılmalı?