Merryy17 benim de 4 sene önce hamileliğimin son aylarında olmuştu hâlâ unutamıyorum kaşıya kaşıya göbeğimi bacaklarımı yoluyordum kıp kırmızıydı göbeğim hele duşta sıcak suyla duş aldığımda o kadar çok çekiyordum ki Allah kimseye yaşatmasin, doğumdan belli bir süre sonra geçmişti diye hatırlıyorum.. Stresli bir dönemdi eşim şehir dışındaydı ben kayımvalidemde kalıyordum, ben ona bağlıyorum yani bilmiyorum hormonlardan mıydı şimdi 20 haftalığım en büyük korkum yeniden olması 🥺 çok geçmiş olsun