Freefam BenSenO33 yegenimin adini istemistim daghan soyadi da dag idi ama yagiz koymayi tercih ettiler daghan cok guzel isim bence
irem88 Sadece söylenişi zor gibi ama içine siniyorsa koy tabiki anlamı güzelse tabi çünkü unutma çocuğumuzun isminden anne baba olarak sorumluyuz